Gorąca pizza w 30 minut lub za darmo!!!
Czy coś Ci to przypomina?
To slogan reklamowy jednej z firm, która dysponuje ofertą nie do odrzucenia.
Tego typu firmy rozwijają się błyskawicznie i są bardzo rentowne. Oczywiście ofertę nie do odrzucenia można stworzyć również w Twoim przypadku.
Każdy z nas chciałby, aby jego oferta, dotycząca czegokolwiek, zawsze była przyjmowana z wielkim entuzjazmem.
Chcielibyśmy być wiarygodni i aby ludzie nie mogli się doczekać, aż dostaną to co obiecaliśmy.
Lub kiedy będą mogli sobie wreszcie zasłużyć na to coś.
Otóż można stworzyć taką ofertę nie do odrzucenia, która, aby była skuteczna musi zawierać:
1 Zyskowną dla klienta ofertę
2 Slogan
3 Wiarygodność
Pamiętam jak przeczytałem ( pracuję nad wprowadzeniem), oferty nie do odrzucenia w przypadku sprzedaży w internecie.
Otóż, gdy klient dokonał już zakupu i jest na stronie z akceptacją, firma pokazuje mu ofertę nie do odrzucenia: swój inny produkt w bardzo atrakcyjnej cenie, z wyjaśnieniem, że ta specjalna cena jest dla osób, które kupiły coś innego. A inni płacą więcej, dużo więcej.
Połowa osób kupuje ten dodatkowy produkt.
Zysk nie jest oszałamiający, ale ten dodatkowy zysk nie generuje żadnych kosztów. Zapewnia za to szereg innych korzyści o czym napiszę w części drugiej.
Korzystałem z " Oferty nie do odrzucenia" Marka Joynera.
sobota, 5 stycznia 2008
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz